Tuesday, March 12, 2013

Daftar Sebagai Wakil Avon dengan RM5.00 sahaja


Anda berminat untuk menjual Produk Kecantikan , Wangian dan banyak lagi produk ?

Saya menjemput anda untuk menyertai saya di AVON .

Apabila anda mendaftar di blog saya , anda akan mendapat :

1. Yuran pendaftaran + Kit Permulaan pada RM5.00 sahaja.

2. Diskaun 15% untuk pembelian barangan kecantikan , wangian , penjagaan kulit dan penjagaan diri dengan jumlah minimum RM70 semasa pendaftaran.

3. Hadiah penghargaan istimewa (bernilai lebih RM30) dari saya , jika anda membuat pembelian minimum RM70 semasa pendaftaran. Saya akan nyatakan hadiah tersebut di dalam email.

4. Katalog & RIsalah perniagaan PERCUMA.

SYARAT-SYARAT UNTUK MENDAFTAR 

1. Berumur 18 tahun ke atas.
2. Menetap di Sabah atau Sarawak.
3. Wajib membuat pembelian minimum RM18.00 semasa pendaftaran. (Hadiah penghargaan hanya akan diberi kepada pembelian minimum RM70 sahaja.)
4. Mempunyai alamat pos yang sampai Pos Laju.

CARA MENDAFTAR 

1. Sila klik ruangan SERTAI AVON  dan tunggu arahan seterusnya.

Sebarang pertanyaan , anda boleh email : avondecade@gmail.com atau SMS 010 978 6625 (Stella).




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.